Instagram: Hotel 1888

My Cup of Digital

In ceea ce priveste continutul vizual exista anumite domenii avantajate, un exemplu fiind serviciile turistice. Pur si simplu au atatea imagini pe care le pot folosi pentru a se promova, imagini uimitoare cu destinatii, traditii, specialitati culinare si istorie numai bune de impartasit, incat nu inteleg de ce n-o fac mai bine si mai intens. Sunt insa cativa care au folosit visual marketingul – despre care am vorbit deja – cu succes, folosind retelele sociale.

Un exemplu foarte bun de promovare printr-o strategie ingenioasa de visual marketing este Hotelul 1888 din Sydney, intitulat “the world’s most Instagrammable hotel”. Pornind de la o tendinta evidenta – faptul ca mediul online devine principalul nostru consilier in alegerea destinatiilor si planificarea vacantelor- acestia au folosit drept principal canal de comunicare reteaua sociala Instagram. Astfel, fiecare element al hotelului a fost conceput pentru a fi perfect pentru comunicarea de imagini pe reteaua sociala, pana…

Ver la entrada original 103 palabras más

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s